top of page

Regulamin sprzedaży i rezerwacji biletów
w Teatrze Lalki Tęcza w Słupsku

​​Niniejszy Regulamin dotyczy rezerwacji i sprzedaży biletów oraz voucherów a także zasad uczestnictwa w wydarzeniach odbywających się w Teatrze Lalki Tęcza w Słupsku, z wyłączeniem sprzedaży online.

 

Teatr Lalki Tęcza dysponuje salą widowiskową przy ul. Waryńskiego 2 w Słupsku, w której znajduje się 159 ponumerowanych miejsc na widowni. Teatr Lalki Tęcza organizuje także wydarzenia w innych przestrzeniach - biletowane oraz z wstępem nieodpłatnym.

 

Miejsca na widowni (lub w innym miejscu organizacji wydarzenia) wskazują pracownicy Teatru.

 

 

REZERWACJA BILETÓW INDYWIDUALNYCH

Rezerwacji i zakupu biletów można dokonać w:

1. kasie Teatru (ul. Waryńskiego 2 w Słupsku) od wtorku do piątku w godzinach od 11:00 – 14:30 oraz na godzinę przed każdym spektaklem;

2. telefonicznie: +48 59 842 87 94 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 14:30;

3. mailowo: rezerwacje.tecza@gmail.com (najpóźniej na 24 h przed datą i godziną spektaklu, na który bilet jest rezerwowany).

 

Bilety rezerwowane mailowo, osobiście lub telefonicznie należy wykupić najpóźniej pół godziny przed spektaklem, którego dotyczą. Po tym czasie rezerwacje będą anulowane.

 

 
§ 1
Ogólne zasady uczestnictwa w Wydarzeniu

 

1. Zakup biletu/ów oznacza akceptację przez Kupującego niniejszego regulaminu.

2. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją przez Widza regulaminu, którego zapisów Widz jest zobowiązany przestrzegać.

3. Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze, w tym odwołania przedstawienia, bez podania przyczyny. W przypadku zmian w repertuarze lub odwołania spektaklu Teatr nie ponosi odpowiedzialności za koszty związane z dojazdem na Wydarzenie.

4. Zakupiony bilet stanowi dokument uprawniający do wstępu na Wydarzenie, którego dotyczy.

5. Bilet podlega weryfikacji w momencie wejścia na Wydarzenie – po kontroli biletu nie ma możliwości ponownego wykorzystania biletu.

6. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zgubione przez Kupującego. W przypadku braku możliwości zweryfikowania czy do zakupu biletu rzeczywiście doszło, Teatr może odmówić wpuszczenia osoby powołującej się na dokonanie transakcji.

7. Widzowie, którzy kupili bilety w cenie ulgowej, przed wejściem na Wydarzenie zobowiązani są do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki. Teatr ma prawo odmówić wstępu na Wydarzenie osobom nieuprawnionym do zniżki.

8. Wydarzenia rozpoczynają się punktualnie. Wyjątkiem są zdarzenia losowe, lub takie, którym Teatr nie jest w stanie zapobiec. (Np.: spóźnienie dużej grupy widzów z powodu kłopotów z transportem.)

9. Widz powinien przybyć do Teatru z odpowiednim wyprzedzeniem. Spóźnieni Widzowie będą wpuszczani na widownię dopiero w trakcie przerwy, jeżeli została ona przewidziana podczas wydarzenia. W przypadku spektakli o niestandardowym układzie widowni i bez przerwy, Teatr ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej.

10. Na terenie Teatru oraz podczas Wydarzeń dzieci mogą pozostawać wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej.

11. Podczas Wydarzeń obowiązuje zakaz filmowania, fotografowania i nagrywania dźwięku.

12. Na widowni obowiązuje zakaz używania urządzeń emitujących sygnały dźwiękowe i świetlne. Widzowie przebywający na widowni zobowiązani są do wyłączenia sygnałów w takich urządzeniach.

13. Na widowni obowiązuje zakaz jedzenia i spożywania napojów.

14. Na terenie Teatru obowiązuje zakaz używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (w tym tzw. papierosów elektronicznych) oraz zakaz spożywania alkoholu poza miejscami do tego wyznaczonymi.

15. Teatr ma prawo odmówić wejścia na widownię lub wyprosić z widowni osoby naruszające zasady opisane w ust. 10, 11, 12, 13, 14 niniejszego paragrafu bez prawa do zwrotu należności za bilet.

16. Teatr ma prawo odmówić wejścia do budynku Teatru lub zażądać wyjścia z budynku Teatru osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

17. Teatr udostępnia widzom miejsca zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, stosując ewentualne ograniczenia w zakresie prowadzenia działalności twórczej związanej z wszelkimi zbiorowymi formami kultury i rozrywki w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii, a także podczas obowiązywania przepisów prawa służących zwalczaniu zagrożenia o charakterze innym niż epidemiczne.

18. Na widowni Widz może zająć wyłącznie miejsce wskazane na bilecie. (Z wyłączeniem wydarzeń specjalnych – na przykład spektakli premierowych - kiedy miejsca wskazują pracownicy Teatru).

19. Teatr zastrzega sobie prawo do wprowadzenia na terenie Teatru obostrzeń związanych z bezpieczeństwem, wynikających z obowiązujących w dniu Wydarzenia przepisów.

20. Za podanie w kasie prawidłowej liczby dzieci w przyprowadzonej do Teatru grupie odpowiada opiekun/ka grupy. Ewentualne koszty finansowe pomyłki (np. podania wyższej niż rzeczywista liczby podopiecznych) ponosi opiekun/ka grupy (np. płaci za bilet w sytuacji, gdy wydrukowany jest już paragon opiewający na kwotę ujmującą wyższą liczbę podopiecznych).

 

 

§ 2
Informacje dla Widzów ze szczególnymi potrzebami

 

1. Sala Teatru jest przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami poruszających się na wózkach inwalidzkich, z wyłączeniem spektakli z niestandardowym układem widowni.

2. Szczególne potrzeby tego rodzaju należy zgłosić w momencie zakupu biletów lub podczas ich telefonicznej rezerwacji.

3. Bilety dla Widzów poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla ich opiekunów są dostępne w sprzedaży bezpośredniej oraz za pośrednictwem rezerwacji telefonicznej. Liczba miejsc dla Widzów poruszających się na wózkach inwalidzkich jest różna i zależy od układu widowni danego Wydarzenia.

 

 

§ 3
Rezerwacja biletów

 

1. Rezerwacji biletów można dokonać dzwoniąc do kasy Teatru pod numer telefonicznej rezerwacji biletów: +48 59 842 87 94 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:30, natomiast w przypadku rezerwacji grupowych pod numerem +48 601 962 305. Informacja o godzinach pracy telefonicznej rezerwacji biletów aktualizowana jest na bieżąco i umieszczona na stronie internetowej Teatru.

2. Rezerwacji można dokonać podając pracownikowi Teatru imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego, a także dane płatnika jeśli nie jest nim rezerwujący (Kupujący). Tym samym Widzowie wyrażają zgodę na kontakt ze strony Teatru w celu skutecznej obsługi rezerwacji w przypadku ewentualnych zmian w repertuarze. Dane osobowe są wykorzystywane przez Teatr wyłącznie w celu skutecznej obsługi rezerwacji z zachowaniem wymogów ochrony danych osobowych określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczących ochrony danych osobowych.

3. Bilety rezerwowane mailowo, osobiście lub telefonicznie należy wykupić najpóźniej pół godziny przed spektaklem, którego dotyczą.

4. Rezerwacje, które nie zostały opłacone w ustalonym terminie wykupienia, są automatycznie anulowane, a bilety objęte rezerwacją skierowane do ponownej sprzedaży.

5. Teatr zastrzega sobie prawo do wprowadzenia odrębnych zasad rezerwacji biletów na wybrane Wydarzenia w ramach specjalnych promocji cenowych, ustalanych indywidualnie. Informacje dotyczące promocji cenowych są publikowane na stronie internetowej Teatru.

 

 

§ 4
Sprzedaż biletów

 

1. Zakup biletu w kasie Teatru oznacza akceptację przez Kupującego niniejszego Regulaminu.

2. Sprzedaż bezpośrednią biletów indywidualnych i grupowych prowadzi kasa Teatru zlokalizowana przy ulicy Waryńskiego 2 w Słupsku. Informacje dotyczące godzin pracy kasy aktualizowane są na bieżąco i umieszczone są na stronie internetowej Teatru.

3. Płatności za bilety w kasach Teatru można dokonywać gotówką lub kartą płatniczą. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy w obsłudze płatności kartą płatniczą spowodowane przez operatora systemu.

4. W systemie sprzedaży bezpośredniej można kupić bilety pełnopłatne, ulgowe i specjalne (np. rodzinne).

5. Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom (do 26. roku życia), emerytom, rencistom, posiadaczom Karty Dużej Rodziny pod warunkiem posiadania dokumentu uprawniającego do zniżki. Poszczególne ulgi nie łączą się.

6. Bilety specjalne sprzedawane są na spektakle, objęte akcjami promocyjnymi organizowanymi przez Teatr.

7. Ceny biletów oraz strefy cenowe ustalane są w zarządzeniach Dyrektora Teatru.

8. Teatr zastrzega sobie prawo do nieudzielania zniżek na wybrane wydarzenia.

9. Na życzenie Kupującego, faktury VAT wystawiane są po podaniu danych z numerem NIP przy sprzedaży biletów.

10. Teatr nie prowadzi wysyłki biletów.

11. Sprzedaż biletów online na Wydarzenia odbywa się całodobowo wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej biletyna.pl. W tym przypadku obowiązują zasady sprzedaży, płatności i dystrybucji biletów określone w Regulaminie dotyczącym sprzedaży online na stronie www.biletyna.pl.

 

 
§ 5
Zasady dotyczące zwrotu biletów

1. Zwrot biletów możliwy jest najpóźniej na 2 (dwa) dni przed datą Wydarzenia, na które zostały kupione, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej.

2. Zwrot biletów grupowych możliwy jest najpóźniej na 7 dni przed Wydarzeniem, na które zostały kupione, za wyjątkiem akcji specjalnych, na które obowiązują odrębne zasady rezerwacji i sprzedaży. W przypadku, gdy zwrot biletów grupowych spowoduje zmniejszenie liczby biletów z zakupionej puli poniżej 15-tu – zwrot biletów nie jest możliwy.

3. Zwrot należności za bilety kupione w kasach Teatru jest możliwy wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu oraz zakupionego biletu.

4. Prośbę o zwrot należności za bilety opłacone przelewem należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej: rezerwacje.tecza@gmail.com wraz z podaniem danych osobowych Kupującego: imię, nazwisko, nazwy instytucji oraz numeru konta (nie dotyczy biletów zakupionych online).

5. Zwrot należności za bilety opłacone przelewem dokonywany jest wyłącznie w tej samej formie.

6. W przypadku odwołania Wydarzenia przez Teatr, Kupującemu przysługuje zwrot należności za zakupione bilety albo, w miarę możliwości, wymiana na bilety na inne Wydarzenie.

7. Zwrot niewykorzystanych biletów na Wydarzenie, które się już odbyło lub rozpoczęło, nie jest możliwy.

8. Teatr nie prowadzi wymiany biletów na Wydarzenie w innym terminie, poza przypadkiem opisanym w ust. 6 powyżej.

9. Dyrektor Teatru może wyrazić zgodę na zwrot należności za niewykorzystane bilety w innych uzasadnionych przypadkach, po rozpatrzeniu pisemnego wniosku Kupującego wraz z uzasadnieniem.

§ 6
Awaria systemu sprzedaży biletów

 

1. W przypadku nagłej awarii systemu rezerwacji i sprzedaży, Teatr zawiesza rezerwację i sprzedaż biletów do czasu jej usunięcia. Na Wydarzenie mogą wejść Widzowie, którzy posiadają bilet uprawniający do uczestnictwa w Wydarzeniu.

2. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku awarii, o której mowa w ust. 1 powyżej, w szczególności nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów poniesionych w związku z przyjazdem na Wydarzenie.

 

 

§ 7
Ochrona danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że:

 

1. Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od Kupującego jest Teatr Lalki Tęcza w Słupsku, ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury pod nr 1/96, dla którego organizatorem jest Gmina Miejska Słupsk, reprezentowany przez Dyrektora Teatru.

2. Wszelkie informacje związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych uzyskają Państwo od naszego inspektora ochrony danych, pisząc do niego na adres e-mail: iodkrzysztof@gmail.com.

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy oraz na podstawie udzielonej zgody.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych, - realizacji umowy sprzedaży biletów, - skutecznej obsługi rezerwacji biletów, tj. przesłanie potwierdzenia, ewentualnie informacji o zmianach w repertuarze, - obsługi reklamacji, - ewentualnego dochodzenia i obrony roszczeń, - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5. Podanie danych jest dobrowolne ale jednocześnie niezbędne, aby dokonać rezerwacji jak również zawarcia i realizacji umowy. W przypadku niepodania danych zarezerwowanie biletów czy też zawarcie umowy będzie niemożliwe.

6. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: - organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, - inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem danych przetwarzają dane osobowe.

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: - prawo dostępu do swoich danych, - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, - prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, - prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.

9. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych przez Administratora danych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-183 Warszawa.

11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

§ 8
Pozostałe postanowienia

 

1. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej Teatru oraz w kasie Teatru.

2. Informacje na temat repertuaru, cen biletów oraz godzin pracy telefonicznej rezerwacji biletów oraz kasy Teatru aktualizowane są na bieżąco i publikowane są na stronie internetowej Teatru.

bottom of page